onsdag 6 juni 2012

Men den står ut så fint när man snurrar

Ni vet det där bekymret jag hade häromdagen med att jag hade massor av pengar, inga kläder och inte hittade någonting som passade eller som jag ville ha?

Det ordnade upp sig när jag släppte på det där inre vuxenhetskravet jag har gällande kläder nu för tiden och började filosofera som så att folk kan börja ta mig på allvar när jag fyller 25 istället. Eller 26. Och köpte den här klänningen och den här jackan.

Jag vet, jag är sjukt bra på problemlösning.

13 kommentarer:

  1. Snyggt!! så du menar att jag måste börja klä mig som en vuxen? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha näe, skit i det så kan jag skita i det ännu längre! :)

      Radera
    2. Låter bra:) let's do it until we hit the magic number 30 :P

      Radera
  2. Jag tror att du har hittat din nya stil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, min nygamla kanske? Jag har inte alltid varit tråkig och konventionell i min klädsel :)

      Radera
  3. Alltså. Du passar så fabulöst bra i klänning. Sattuvete. Och jag har alltid lärt mig av att lyssna på dig, så det är väl det man får ta si till då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, jag har ju snappat upp en och annan livsvisdom under mina närmare 25 år på jorden. Så ja, det tycker jag :) (Och tack!)

      Radera
  4. UNDERBAR KLÄNNING! Var är den ifrån?

    SvaraRadera
  5. Well, kan trösta alla under 30 att en inte behöva börja klä sig "vuxet" ens efter 30. Så länge en gillar det en klär sig i så kan en ha på sig vad som helst! Den här mentaliteten blev mycket lättare efter att jag kom över jobbigheten i att då och då matcha kidsen på jobbets klädsel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och din klänning är som alla andra redan sagt sjukt snygg!

      Radera