onsdag 11 april 2012

Birro/Jurtjyrkogården

Alltså Marcus Birro. Han är fan urtypen av person som är Andlig med stort A. Jag orkar inte heller författa något svar till skiten, men min reaktion var exakt densamma som Fannys i det här inlägget.

Efter att jag läste krönikan så har jag varit på dåligt humör. Säger inte att det enbart är Marcus Birros fel, för det vore inte rättvist. Jag är faktiskt bara allmänt missnöjd just idag också. Jag är så jävla trött på att gå hemma att jag kräks. Känner hur min hjärna och min sociala kompetens förvittrar av att inte ha något att göra om dagarna. Igår så gav jag kassörskan på ICA ett väldigt awkward leende när jag sa att jag inte behövde något kvitto som jag skulle tro fick mig att se ut som att jag nyligen kravlat mig upp från Jurtjyrkogården - dött samtidigt som det var alldeles för överdrivet för att komma från en normalt funtad person.

Kommer bli dubbad till nästa local crazy av personalen om jag inte skaffar mig ett liv snart.

2 kommentarer:

  1. Du, det krävs mer för att tillskrivas epitetet local crazy person. Som kassör får du se ALLT. No need to worry. Yet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får gå in i nästa fas och sluta duscha då helt enkelt. Och bara köpa typ kålrot!

      Radera